Продавець Техмаркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
67 відгуків
+380 (50) 829-03-01
+380 (67) 502-90-36
Техмаркет
Кошик

Як Підібрати Підйомник Для Сто.

Як Підібрати Підйомник Для Сто.

 

Двостійкові підйомники в протягом багатьох років є найбільш популярною групою підйомників серед власників автомайстерень. Популярність цих підйомників зумовлена універсальністю їх застосування, відносною простотою монтажу і досить доступними цінами.

Всі типи двостійкових підйомників можна поділити на дві основні групи, в залежності від передачі привода:

- електромеханічні;

- електрогідравлічні.

В обох випадках є різні способи передачі приводу від електродвигуна до візка, піднімає обслуговується автомобіль.

В електромеханічних підйомники підняття плечей підйомника проводиться шляхом заміни обертального руху на поступальний рух з використанням обертального руху вантажного гвинта відносно нерухомої робочої гайки.

У електрогідравлічних підйомниках підняття проводиться шляхом створення гідравлічного тиску в системі приводу.

Всі підйомники обох типів можуть мати один привід для обох колон. У випадку одного двигуна є необхідність передачі приводу з однієї колони на іншу, а також забезпечення синхронізації між ними. Два двигуна – по одному на кожній колоні вимагають тільки синхронізації руху.

У випадку одного загального двигуна для обох колон, двостійкові витяги з електромеханічним приводом відрізняються один від одного передачею приводу між колонами (гвинтами) і типом синхронізації руху обох кареток, піднімають автомобіль. Синхронізація досягається шляхом одночасного приводу обох гвинтів з використанням ланцюга. В залежності від конструкції вона може знаходитися:

- вгорі, над колонами (це призводить до зменшення максимальної висоти підйому автомобіля);

- внизу,біля основи підйомника (збільшує загальну висоту наїзних трапів, за яким під'їжджає автомобіль);

- в поглибленні під підлогою (значно ускладнює будівельні роботи і монтаж підйомника).

На жаль, таке рішення є відносно гучним при роботі і вимагає регулярного контролю мастила вантажних гвинтів.

Другим, хоча і рідше застосовуваним способом передачі приводу від однієї колони до іншої із застосуванням тільки одного двигуна , є застосування кутовий передачі, в якій нижня частина кожного гвинта з'єднана карданним валом. У цьому випадку вся система приводу розташовується під рамою, на якій монтуються колони.

Нові, все частіше застосовуються конструкції з двома двигунами – по одному на кожній колоні і електричної синхронізацією обертів – не мають проблем з передачею приводу на другу колону, і більш зручні в експлуатації, що є в більшій мірі прийнятним для автомайстерень.

З точки зору переваг, що стосуються електромеханічних підйомників, більш корисним рішенням для автосервісів є електрогідравлічні підйомники. Підйом в даному випадку реалізується шляхом застосування двох силових головок, розташованих в колонах підйомника.

У підйомниках такого типу з'єднання гідроприводів між колонами (двигун знаходиться на одній з колон) і синхронізація роботи силових головок обох колонах може здійснюватися або внизу підйомника (на рівні підлоги), або угорі (на висоті закінчення колон). Обидва рішення мають свої плюси і мінуси.

При застосуванні нижньої основи, розташованого на рівні підлоги, зменшується повна висота підйомника. Відсутність з'єднання між колонами по висоті дає можливість обслуговувати більше високі автомобілі. Єдиним обмеженням в цьому випадку є висота приміщення автомайстерні. Не на користь такого рішення свідчить той факт, що на робочий пост кожен раз необхідно наїжджати і з'їжджати з нього.

Крім того, що в вироблюваних сьогодні підйомниках підстави розташовані дуже низько і є відносно короткими, в обслуговуванні авто з низьким кліренсом з'являється труднощі з наїздом.

Підйомники такого типу, незважаючи на дуже короткий і низький підстава між колонами, не придатні для застосування в рихтувально-фарбувальних майстерень. Важко собі уявити наїзд рихтовочной рамою або візком разом з розташованим на ній автомобілем хоча б через мінімальний поріг. При застосуванні з'єднання вгорі між колонами у вигляді балки основною перевагою є ідеально плоский переїзд.

Завдяки відмові від з'єднання колон підйомника, в нижній частині отримано оптимальні умови роботи на посаді обслуговування. До недоліків такого типу конструкції необхідно віднести велику мінімальну висоту автомайстерні ( близько 1-15м по відношенню до витягів з нижнім підставою), що становить від 4 до 4,5 м.

Більш того, з точки зору розташування на постійній висоті (близько 4 м ) верхньої балки, що з'єднує колони, утруднене обслуговування високих автомобілів. На верхній балці розташовується кінцевий вимикач, що оберігає від занадто високого підняття автомобіля з можливим його пошкодженням.

У двостійкових електрогідравлічних і електромеханічних підйомники піднімають автомобіль дві пари плечей, закріплених на каретках , що переміщаються по вертикальної напрямної колон. Плечі кріпляться до каретках таким чином, щоб була можливість часткового повороту в горизонтальній площині і на час установки автомобіля на пост їх можна було прибрати.

Обертаються на голівці підйомника плечі регулюються по довжині через висунення з плеча, закріпленого на голівці меншого плеча з елементом упору (поднимаемого автомобіля).

Завдяки сконструйованим таким чином плечах можливо безпечно і стабільно піднімати автомобілі з різними розмірами кузова і по різному розміщених виробником точок упору.

Для запобігання пошкодження автомобілів під час підйому плечі оснащені лапами з наконечниками з гуми (адаптерами), які кріпляться в точках дотику кузова з підйомником. Лапи мають також завдання збільшувати стійкість поднимаемого автомобіля і амортизувати передачу коливань від працюючого підйомника при підйомі або спуску авто.

Конструкція лап плечей має істотне значення для функціональності та придатності всіх двостійкових підйомників в автомайстерні. Конструкція лап впливає на мінімальний кліренс автомобіля, під який заводять плечі підйомника. У більшості конструкцій підйомників висота лап становить 130-150 мм і більше.

Двостійкові підйомники можуть випускатися в двох версіях:

- симетричною;

- асиметричною.

Симметрический підйомник має чотири рівні плеча, а центр ваги поднимаемого автомобіля знаходиться між стійками в їхні осі симетрії.

В асиметричних підйомниках плечі кожної із стійок (парами) мають диференціальну довжину, стійки звернені в бік в'їзду, а центр ваги поднимаемого автомобіля зміщений.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner