Як Підібрати Підйомник Для Сто.
Двостійкові підйомники в протягом багатьох років є найбільш популярною групою підйомників серед власників автомайстерень. Популярність цих підйомників зумовлена універсальністю їх застосування, відносною простотою монтажу і досить доступними цінами.
Всі типи двостійкових підйомників можна поділити на дві основні групи, в залежності від передачі привода:
- електромеханічні;
- електрогідравлічні.
В обох випадках є різні способи передачі приводу від електродвигуна до візка, піднімає обслуговується автомобіль.
В електромеханічних підйомники підняття плечей підйомника проводиться шляхом заміни обертального руху на поступальний рух з використанням обертального руху вантажного гвинта відносно нерухомої робочої гайки.
У електрогідравлічних підйомниках підняття проводиться шляхом створення гідравлічного тиску в системі приводу.
Всі підйомники обох типів можуть мати один привід для обох колон. У випадку одного двигуна є необхідність передачі приводу з однієї колони на іншу, а також забезпечення синхронізації між ними. Два двигуна – по одному на кожній колоні вимагають тільки синхронізації руху.
У випадку одного загального двигуна для обох колон, двостійкові витяги з електромеханічним приводом відрізняються один від одного передачею приводу між колонами (гвинтами) і типом синхронізації руху обох кареток, піднімають автомобіль. Синхронізація досягається шляхом одночасного приводу обох гвинтів з використанням ланцюга. В залежності від конструкції вона може знаходитися:
- вгорі, над колонами (це призводить до зменшення максимальної висоти підйому автомобіля);
- внизу,біля основи підйомника (збільшує загальну висоту наїзних трапів, за яким під'їжджає автомобіль);
- в поглибленні під підлогою (значно ускладнює будівельні роботи і монтаж підйомника).
На жаль, таке рішення є відносно гучним при роботі і вимагає регулярного контролю мастила вантажних гвинтів.
Другим, хоча і рідше застосовуваним способом передачі приводу від однієї колони до іншої із застосуванням тільки одного двигуна , є застосування кутовий передачі, в якій нижня частина кожного гвинта з'єднана карданним валом. У цьому випадку вся система приводу розташовується під рамою, на якій монтуються колони.
Нові, все частіше застосовуються конструкції з двома двигунами – по одному на кожній колоні і електричної синхронізацією обертів – не мають проблем з передачею приводу на другу колону, і більш зручні в експлуатації, що є в більшій мірі прийнятним для автомайстерень.
З точки зору переваг, що стосуються електромеханічних підйомників, більш корисним рішенням для автосервісів є електрогідравлічні підйомники. Підйом в даному випадку реалізується шляхом застосування двох силових головок, розташованих в колонах підйомника.
У підйомниках такого типу з'єднання гідроприводів між колонами (двигун знаходиться на одній з колон) і синхронізація роботи силових головок обох колонах може здійснюватися або внизу підйомника (на рівні підлоги), або угорі (на висоті закінчення колон). Обидва рішення мають свої плюси і мінуси.
При застосуванні нижньої основи, розташованого на рівні підлоги, зменшується повна висота підйомника. Відсутність з'єднання між колонами по висоті дає можливість обслуговувати більше високі автомобілі. Єдиним обмеженням в цьому випадку є висота приміщення автомайстерні. Не на користь такого рішення свідчить той факт, що на робочий пост кожен раз необхідно наїжджати і з'їжджати з нього.
Крім того, що в вироблюваних сьогодні підйомниках підстави розташовані дуже низько і є відносно короткими, в обслуговуванні авто з низьким кліренсом з'являється труднощі з наїздом.
Підйомники такого типу, незважаючи на дуже короткий і низький підстава між колонами, не придатні для застосування в рихтувально-фарбувальних майстерень. Важко собі уявити наїзд рихтовочной рамою або візком разом з розташованим на ній автомобілем хоча б через мінімальний поріг. При застосуванні з'єднання вгорі між колонами у вигляді балки основною перевагою є ідеально плоский переїзд.
Завдяки відмові від з'єднання колон підйомника, в нижній частині отримано оптимальні умови роботи на посаді обслуговування. До недоліків такого типу конструкції необхідно віднести велику мінімальну висоту автомайстерні ( близько 1-15м по відношенню до витягів з нижнім підставою), що становить від 4 до 4,5 м.
Більш того, з точки зору розташування на постійній висоті (близько 4 м ) верхньої балки, що з'єднує колони, утруднене обслуговування високих автомобілів. На верхній балці розташовується кінцевий вимикач, що оберігає від занадто високого підняття автомобіля з можливим його пошкодженням.
У двостійкових електрогідравлічних і електромеханічних підйомники піднімають автомобіль дві пари плечей, закріплених на каретках , що переміщаються по вертикальної напрямної колон. Плечі кріпляться до каретках таким чином, щоб була можливість часткового повороту в горизонтальній площині і на час установки автомобіля на пост їх можна було прибрати.
Обертаються на голівці підйомника плечі регулюються по довжині через висунення з плеча, закріпленого на голівці меншого плеча з елементом упору (поднимаемого автомобіля).
Завдяки сконструйованим таким чином плечах можливо безпечно і стабільно піднімати автомобілі з різними розмірами кузова і по різному розміщених виробником точок упору.
Для запобігання пошкодження автомобілів під час підйому плечі оснащені лапами з наконечниками з гуми (адаптерами), які кріпляться в точках дотику кузова з підйомником. Лапи мають також завдання збільшувати стійкість поднимаемого автомобіля і амортизувати передачу коливань від працюючого підйомника при підйомі або спуску авто.
Конструкція лап плечей має істотне значення для функціональності та придатності всіх двостійкових підйомників в автомайстерні. Конструкція лап впливає на мінімальний кліренс автомобіля, під який заводять плечі підйомника. У більшості конструкцій підйомників висота лап становить 130-150 мм і більше.
Двостійкові підйомники можуть випускатися в двох версіях:
- симетричною;
- асиметричною.
Симметрический підйомник має чотири рівні плеча, а центр ваги поднимаемого автомобіля знаходиться між стійками в їхні осі симетрії.
В асиметричних підйомниках плечі кожної із стійок (парами) мають диференціальну довжину, стійки звернені в бік в'їзду, а центр ваги поднимаемого автомобіля зміщений.