Діагностична лінія автомобіля ARENA TL 710-3
Технічні дані діагностичної лінії автомобіля ARENA TL 710-3
| Максимальне навантаження на вісь | 3 | |
| Швидкість виміру (км/год) | 3,3 | |
| Покриття роликів | Корундове покриття | |
| Двигун (кВт) | 2 х 2,5 | |
| Технічні дані вибростенда стенду | ||
| Мах. навантаження на вісь | 2 | |
| Дані вимірювання (%) | 0-100% | |
| Амплітуда (мм) | 6 | |
| Частота вібрації (Гц) | 25 | |
| Двигун (кВт) | 2,5 | |
| Технічні дані платформи сходження діагностичної лінії ARENA TL 710-3 | ||
| Мах. навантаження на вісь | 2,5 | |
| Дані (м/км відведення) | -15 до +15 | |
|
Функціонально розширювана, модульна діагностична лінія контролю ARENA TL 710-3може бути змонтована для комплексного сервісного та діагностичного центру: інтеграція приладів контролю вихлопних газів, AWN-сумісність і прив'язка до бази даних клієнтів, оптимізують процес діагностики і відкривають нові можливості для майбутніх застосувань.
Вимірювання Тест відведення колеса, Тест підвіски, Тест гальм, Лінія перевірки з роликовим агрегатом TL 710-3 (ролики з корундовим покриттям).
Тест відведення колеса діагностичних ліній ARENA TL 710-3Підвіска розвантажується за допомогою пластин поперечного руху і стартує автоматичний процес контролю сходження коліс. Відхилення сходження заміряються у вигляді зміщення в м/км допомогою пластини вимірювання сходження.
|
Тест підвіски діагностичної лінії автомобіля
Після вимірювання навантаження на колесо в кг, симулюються нерівності дороги на різних швидкостях. На всьому діапазоні постійно вимірюється зчеплення з грунтом за принципом EUSAMA і показується в порівнянні з навантаженням на колесо. Мінімальна величина зчеплення з дорогою висвічується як результат в процентному співвідношенні і, таким чином, повідомляє остаточне загальний стан всієї підвіски.
Тест гальм діагностичної лінії автомобіля
З'їзд автомобіля зручний і безпечний завдяки самотормозящемуся приводу.
Тест відведення колеса діагностичної лінії ARENA TL 710-3
![]() |
![]() |
![]() |
Тест підвіски діагностичних ліній ARENA TL 710-3
![]() |
Після вимірювання навантаження на колесо в кг, симулюються нерівності дороги на різних швидкостях. На всьому діапазоні постійно вимірюється зчеплення з грунтом за принципом EUSAMA і показується в порівнянні з навантаженням на колесо. Мінімальна величина зчеплення з дорогою висвічується як результат в процентному співвідношенні і, таким чином, повідомляє остаточне загальний стан всієї підвіскидіагностичної лінії ARENA TL 710-3.
![]() |
![]() |
Тест гальм діагностичної лінії ARENA TL 710-3
![]() |
Після заїзду на гальмівний стенд ARENA TL 710-3, покриті полімерним матеріалом ролики починають обертатися. На екрані відображається процес гальмування. Перевірка видає результат: сила гальмування, різниця зусилля лівого/правого коліс, зусилля стоянкової гальмівної системи, питома гальмівна сила. Після цього контроль поточної осі закінчується.
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | Nussbaum |
| Країна виробник | Німеччина |
- Ціна: 396 000 ₴






Відправка з 16 січня 2026









