Підйомник двостійковий OMA 210I/42
Опис:
Електродвигун підйомника працює тільки на підйом, опускання проводиться за рахунок власної ваги автомобіля.
Асиметричне розташування колон забезпечує відкривання дверей а/м.
Завдяки автоматичним стопорним пристроїв підхоплення рухливі тільки в крайньому нижньому положенні.
Відсутність нижньої зв'язку дозволяє легко встановлювати на підйомник будь-які, в тому числі аварійні, а/м
Технічні характеристики:
Найменування | OMA 210I/42 |
Вантажопідйомність, кг | 4200 |
Висота підйому, мм | 2011 |
Вільний простір внизу, мм | 95 |
Час підйому, з | 43 |
Відстань між стійками, мм | 2700 |
Загальна ширина, мм | 3214 |
Напруга живлення (електричне), В/Гц | 380/50 |
Потужність двишателя, кВт | 2,2 |
Загальна висота, мм | 4168 |
Виліт довгих лап, хв/мах, мм | 922 - 1422 |
Виліт коротких лап, хв/мах, мм | 630 - 970 |
Вага, кг | 715 |
Особливості:
- Двостійковий електрогідравлічний підйомник з двома силовими циліндрами.
- Обладнаний електромеханічною системою розблокування кареток.
- Оснащений обмежувачем висоти підйому, що виключає контакт даху автомобіля з верхньою поперечиною.
- Тросова синхронізація кареток не несе силове навантаження, але забезпечує плавність ходу і виключає перекіс при підйомі.
Автомобільний підйомник високо цінується працівниками автосервісів і СТО, так як є одним з основних видів устаткування, використовуваного при ремонті всіх видів транспорту. Адже доступ до основних деталей, вузлів, та іншим агрегатів повністю відкривається тільки з днища автомобіля. Саме з цієї причини майже не існує ремонтних процедур, які дозволяють обійтися без спеціального автомобільного підйомника. Звичайно, існують ще сервіси-«динозаври», в яких механіки намагаються вирішити проблему лежачи на спині або стоячи в ямі. Але ж мова йде про сучасному автосервісі, в якому діагностика і подальші ремонтні операції співробітники проводять на найвищому рівні. Так що якщо Ви прагнете до звання кращого СТО в місті, без сучасного автомобільного підйомника Вам не обійтися!
Існують механічні автомобільні підйомники і гідравлічні. У механічних підйомниках, як підйомного механізму використовується механічна передача "гвинт - гайка". Зважаючи швидкої зношуваності, і високої аварійності механічного підйомника, більшість сучасних автосервісів вирішила замінити це застаріле обладнання на більш вдосконалений – автомобільний гідравлічний підйомник. Це забезпечує ряд переваг: вантажопідйомність автомобільних гідравлічних підйомників незрівнянно вище механічних; поломок в гидравлических подъемниках практически не бывает, так как ломаться в них особо нечему... Единственное слабое место, которое в какой-то форме подверженное износу, это гидравлические уплотнения, или как их называют - манжеты, сальники. При этом, минимум 5-8 лет, об этом можно не вспоминать. Основным же преимуществом двухстоечных гидравлических подъемников считается их плавность хода и полная бесшумность в работе. Помимо этого, существует возможность опустить автомобиль при отключенном электричестве. Що характерно - при всіх явних перевагах гідравлічного підйомника цінова категорія, часом значно нижче ціни на механічний підйомник.
Основні | |
---|---|
Виробник | ОМА |
Країна виробник | Італія |
Тип автомобільного підйомника | Підйомники ножичні |
- Ціна: 163 800 ₴